wtorek, 15 grudnia 2020

Chińska obudowa z Aliexpress do XMT7100 / Auber raz jeszcze

Rok temu zakupiłem od Pana chińczyka obudowę z Aliexpress która okazał się źle wykonana gdyż jej otwór był za duży i pomiędzy obudową a PIDem była widoczna szczelina. Dzięki mojemu komentarzowi Pan chińczyk poprawił projekt obudowy i teraz mogłem zamówić nowy egzemplarz z właściwie wyciętym otworem oraz małym gratisem w przesyłce.










          Jeśli nie czytałeś poprzedniego artykułu to znajdziesz go pod tym linkiem https://gaggiaclassicmods.blogspot.com/2020/02/kupiem-obudowe-do-pida-z-aliexpress-i.html Poprzednio miałem problem z tą obudową gdyż Panu Chińczykowi się wymiary pomyliły i wymiar otworu nie zgadzał się przez co na górze była widoczna szczelina :( Taka obudowa dyskwalifikowała ją do użycia w moich projektach co oczywiście zgłosiłem na Aliexpress że obudowa została źle wykonana. W sumie mogłem wtedy zgłosić spór o zwrot pieniędzy ale stwierdziłem że jeszcze kiedyś od nich coś zamówię to nie ma sensu robić sporu na Ali.

Obudowy do XMT7100

No i zamówiłem kolejną obudowę, napisałem wiadomość czy w związku z tą pomyłką mogą mi wysłać drugi front panel gdyż ciągle mam tamtą obudowę ? Oczywiście Pan chińczyk nie miał z tym problemów i załączył w przesyłce kolejny front panel :D Tak więc teraz mam dwie obudowy, jedna zostanie użyta do nagrania filmu o tym jak samodzielnie zamontować PIDa w Gaggia Classic V3 a druga zostanie zamontowana w Rancilio Pana Henryka.

Nowa obudowa z założonym Auber PIDem

A więc jak ostatnio byłem na NIE w stosunku co do tej obudowy to dziś jestem gorąco na TAK gdyż za niecałe 35zł mamy obudowę z wyciętym otworem na PIDa oraz z tyłu wyciętym okrągłym otworem pod okablowanie. 

Porównanie długości PIDa oraz obudowy z Aliexpress

Po lewo obudowa z Aliexpress, w środku oryginalna Auber

To może jeszcze co do wymiarów, jest dłuższa niż oryginalna obudowa od Aubera. Ta w środku jest oryginalną obudową którą otrzymałem w prezencie i oryginalna z panelami ma długość 78mm zaś obudowa z Ali 88mm czyli dokładnie 10mm dłuższa. Szerokości są identyczne no i ten wzór jest po przeciwnej stronie, zaś z drugiej strony obie obudowy są gładkie aby można było je łatwo umocować na taśmę dwustronną.
Link do obudowy znajdziecie tutaj https://www.aliexpress.com/item/4000556563172.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.97414c4drGnFBk mnie ona kosztowała ostatnio przy wyższym kursie coś około 32zł to było 8.40 USD a teraz ona kosztuje 9.50 USD wraz z wysyłką do Polski, to i tak bardzo dobra cena jeśli komuś nie chce się bawić w kupowanie innej obudowy i ręczne wycinanie otworów.
Mam nadzieję że ta garść informacji przyda się wam tak samo jak i mnie, zatem do zobaczenia i do następnego moda :)


Keep calm and make coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz