środa, 6 stycznia 2021

Nowy elektrozawór Delonghi który wygląda jak od Gaggia Classic i za połowę ceny ???? A jednak :)

Na wstępie podziękowania dla Bartosza za podpowiedź oraz dla Jacka za linki do zaworka. Sam nie wierzyłem ale gdy otrzymałem link to byłem w szoku, ten sam zawór za połowę zeny (118zł) ???




















          To co nas z pewnością boli to ceny niektórych komponentów do ekspresów kolbowych, sam teraz buduję sobie nową jednostkę opartą na V1 i patrzę gdzie by tu zaoszczędzić na częściach ale jednocześnie aby nie kupować gównolitu. Z tego co napisali moi czytelnicy to zawór jest kopią zaworu Gaggia i zasada działania jego jest identyczna, jedyna wada to czas dostawy gdyż na zaworek trzeba poczekać 3 do 4 tygodni ale myślę że cena 118zł plus koszty transportu rekompensuje ten długi czas oczekiwania :)
Zaworek znajdziecie tutaj:

http://www.north.pl/ Indeks: 606-LA-0143 Numer oryginalny: AT4071400040 Cena: ~ 120zł

Mam nadzieję że ta informacja przyda się tak samo wam jak i mi aby w przyszłości zaoszczędzić kilka groszy na częściach, zatem do zobaczenia i do następnego moda :D


Keep calm and make coffee

Ps. a dziś dołączył do nas nowy członek rodziny którego adoptowaliśmy z przytuliska dla zwierząt :D

IRO co oznacza w języku Cebuańskim "pies" :)

Mam nadzieję że nie będzie się bał moich elektronarzędzi bo gdzie ja będę naprawy robił a jest u mnie tak zmasakrowane Rancilio że jeszcze nawet ja takiej masakry nie widziałem :/

5 komentarzy:

  1. Tutaj to zdecydowanie język cebulański ;-) Fajny kundelek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy okazji z interesujących ofert to uchwyt grupy (pokrywa bojlera) w wersji pod zawór trójdrożny, jest teraz na North za ~74 zł(!), standardowo cena oscylowała wokół 300 zł, także jak ktoś ma zużyty uchwyt, to dobra chwila żeby kupić. W połączeniu z powyższym zaworem od Delonghi można względnie tanim kosztem przerobić jakąś Gaggie z zaworkiem centralnym, na "wyższy" model. Sam tak zrobiłem z moją Evolution.

    https://north.pl/karta/996530052248-pokrywa-bojlera-do-ekspresu,732-LW-2411.html

    Pozdrawiam,
    jacek.trublajewicz(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciao a tutti, sapete se NORTH.PL spedisce in Italia? Grazie.
    Witam wszystkich, czy wiecie, czy NORTH.PL wysyła do Włoch? Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ? Nie znalazłem u nich opcji wysyłki za granicę.

      Usuń
    2. Ciao Dynamo, grazie per la risposta. No non fanno spedizioni verso estero. Ho trovato preò la valvola in Italia. Sono felice. Dynamo il tuo blog è grandioso, magnifico servizio in un mondo che affoga nelle cialde Nespresso!!!

      Usuń