sobota, 7 listopada 2020

Uszczelka grzałki Gaggia Classic V2

Ostatnio po naprawie Gaggia Classic V2 okazało się że cieknie i to w miejscu gdzie bym się tego nie spodziewał bo z pod uszczelki grzałki a samej uszczelki brak w spisie części dla ekspresu i gdyby nie przypadek skończyło by się na zakupie całej nowej grzałki.











          Tak dobrze czytacie grzałkę do ekspresu wraz z uszczelką zakupicie a samej uszczelki już nie ? Wydało mi się to dziwne i zajrzałem w Parts Diagram no i rzeczywiście nie ma tam części oznaczonej jako uszczelka dla grzałki ekspresu ? WTF ? 

Na lewo uszczelka Gaggia, na prawo uszczelka Delonghi

Nr.19 w spisie części jest to całą grzałka wraz z uszczelką o numerze 11001002 i myślałem że trzeba będzie zakupić całą grzałkę aby pozbyć się tego wycieku. Na szczęście przypomniało mi się że gdzieś w rupieciach mam jeszcze jakieś części z czasów gdy eksperymentowałem z moim pierwszym i drugim ekspresem Delonghi i postanowiłem ich poszukać. Znalazłem dwie uszczelki do grzałek Delonghi które okazały się być identyczne jak ta z Gaggia Classic V2 :D Z tego co pamiętam zamówiłem je jakieś 8 lat temu ? No dobra przesadziłem 6 lat temu z www.north.pl ich numer to Numer oryginalny: 5313270059 Indeks: BXZ-P1-CMMP-BFD cena 4.99zł plus przesyłka.
A więc uszczelki od ekspresu Delonghi uratowały sprawę wycieku z pod grzałki w Gaggia V2. Mam nadzieję że ten krótki temat przyda się komuś z was gdy będziecie sami poszukiwać takiej uszczelki do grzałki.
Zatem do zobaczenia i do następnego moda :D



Keep calm and make coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz