sobota, 20 stycznia 2024

Miało być pięknie a znów czeka mnie przerwa :(

 No właśnie miało być pięknie a nie jest i niedługo znów muszę przerwę zrobić. Jakiś czas temu napisałem wam że kończę z ekspresami bo starałem się coś ratować, coś co trwało od prawie 14 lat i przysięgaliśmy sobie na dobre i zna złe. Niestety nie udało się, jak to grabarz śpiewał "my nie dzieli się przez trzy" więc czeka mnie teraz dużo spraw do ogarnięcia jak sprzedaż mieszkania i cała biurokracja a później szukanie czegoś dla siebie samego. Lecz nie martwcie się tym razem bo chcę mieć tak duże mieszkanie jak to tylko możliwe aby dbać o siebie samego, tworzyć i się rozwijać dalej pokazując wam następne modyfikacje. Puki co coś jeszcze będę zamieszczał bo cały warsztat mam w obecnym mieszkaniu lecz nie wiem ile to potrwa ile potrwa znalezienie mi następnego odpowiedniego abym mógł nadal tworzyć.
Wiecie co lubię tworzyć, lubię grzebać i naprawiać oraz przerabiać i dzielić się tym a że teraz będę miał na to dużo czasu to z pewnością o was nie zapomnę i jeszcze w tym roku pojawią się nowe tematy na blogu. Gorzej pewnie będzie z Youtube bo na to potrzeba znacznie większą ilość czasu ale może z czasem wygospodaruje czas na wszystko.
Zatem trzymajcie za mnie kciuki aby w spokoju wszystko mi się udało bo właśnie wewnętrznego spokoju ostatnio najbardziej mi brakuje.

3 komentarze:

  1. So sorry for you loss. I wish you the best in your search for inner peace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Damian, trzymaj się mocno, robisz naprawdę świetną robotę i kontynuuj to co kochasz robić! Trzymam kciuki :) Będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrazy współczucia z powodu straty, a jednocześnie wytrwałości w poukładaniu spraw już po swojemu. Trzymam kciuki za szczęśliwe zakończenie tego trudnego etapu.

    OdpowiedzUsuń