niedziela, 23 stycznia 2022

Wszystko kiedyś się kończy i mój blog też dobiega końca !

Czas pomału kończyć, te kilka lat z ekspresami były fajnymi latami i dzięki nim czegoś się dodatkowo nauczyłem ale idą zmiany i czas skończyć z moim hobby. W tym roku kończę z serwisowaniem, ekspresy które mam na tapecie oczywiście skończę, w przyszłym roku ruszę jakieś tematy związane z Gaggia ale nie będę robił żadnych serwisów. A za dwa lata kiedy zrobimy remont w mieszkaniu mój serwisowy pokój zniknie na zawsze, w piwnicy się nie da robić takich rzeczy bo myślałem już o tym a garażu w pobliżu z prądem i ogrzewaniem też nie ma w rozsądnej cenie więc czas zakończyć ten rozdział.
Ostatnio moje hobby z pasji przeszło w małą obsesję i zamiast spędzać czas z rodziną grzebałem tylko w ekspresach, dlatego powiedziałem sobie że muszę z tym skończyć bo nie mogę się zamykać w pokoju i ciągle coś robić olewając innych a w sumie jak by przeliczyć czas poświęcony a zarobek to wielkie G na tym zarobiłem.
Myślę że do przyszłego roku parę ekspresów jeszcze wypuszczę bo trochę tego złomu w piwnicy mam, ale jeśli czegoś potrzebujecie to dajcie bo podejrzewam że znajdę co nie co w mojej piwnicy :)


10 komentarzy:

  1. Thank you for documenting your efforts, this was useful and interesting to us too!

    Take care, have fun.

    OdpowiedzUsuń
  2. Carissimo è stato davvero interessante ed illuminate leggerti. Gli argomenti che hai espresso per l'abbandono del blog sono tutti legittimi. La famiglia prima di tutto. Ti auguro tutto il bene possibile. Grazie ancora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for all your effort.. You are a big helper for all coffee enthusiasm out there!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Wiele razy inspirowałeś mnie do naprawy i usprawnienia kilku moich ekspresów. Na początku bałem się je otwierać😅 Hobby czasami wymaga moda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano widzisz małżeństwo to ciągłe kompromisy i tak cieszę się że żona pozwoliła mi mieć serwisowy pokój tyle lat dla siebie. W przyszłym roku będę chciał wypuścić na sprzedaż wszystkie ekspresy jakie mam w piwnicy więc kilka modów dzięki temu jeszcze zrobię :) A w roku 2024 remont i mój pokoik odchodzi w niepamięć.
      Może jak byśmy żyli w jakimś kraju o mniejszych podatkach to założył bym firmę i naprawiał i przerabiał ekspresy dalej ale na chwilę obecną ilość którą wykonuję w ciągu roku nie pozwoliła by mi się samemu utrzymać :(

      Usuń
    2. Navigare necesse est Nie ma tego złego... itp ;p czekamy na kolejne mody gdziekolwiek je zrobisz

      Usuń
  5. Jorge Hernandez26 stycznia 2022 09:06

    Thank you for all shared knowledge Damian. Thank you for fixing my 2 Gaggia Classic and Classic Pro. Cheers from Wroclaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby nie patrzeć to był to jeden z najlepszych na świecie blogów o ekspresach i Gaggii w szczególności. Dzięki za wszystkie nieocenione wpisy na blogu i porady mailowe! Wiedzą udokumentowana niech zostanie dla potomności :-) Powodzenia w nowym etapie zarabiania na życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej! W zeszlym miesiacu zdecydowalem sie na kupno GCP, odkrylem dzisiaj tego bloga, a z ciekawosci zapytam: Bylaby szansa na wyslanie/przekazanie dalej porad mailowych? Wiktor (moj email to betgain na popularnej domenie g...(.)com

      Usuń
  7. Dzięki za wszystkie wpisy i inspiracje. Dzięki Tobie także przerobiłem swój ekspres.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń