środa, 18 sierpnia 2021

Chińska obudowa do XMT7100 po raz trzeci

Po raz trzeci napiszę o obudowie do XMT7100 ale tylko dlatego że zamówiłem ją u innego Pana Chińczyka i przyszła o długości takiej jak bym chciał czyli identycznej jak obudowy firmy Auber.













          O co chodzi z tymi obudowami ? Ano do tej pory zamawiałem je z innego sklepu na Aliexpress i były one dłuższe o jakieś ~10mm od tej którą oferuje Auber. Przy montażu w Gaggia Classic nie miało to najmniejszego znaczenia ale w przypadku montażu w ekspresie Rancilio Silvia powodowało to iż obudowa wystawała po za obrys ekspresu i przeszkadzała w trakcie kręcenia zaworem pary :(

Dłuższa obudowa zamontowana w Rancilio.

Dokładnie wyglądało to tak jak na zdjęciu powyżej, obudowa nie zgrywa się z obudową ekspresu i wystaje. Jeśli miałem możliwość oddawałem je na frezowanie a jeśli nie to musiałem zamontować tak aby wystawała.

Nowa czarna obudowa.

W sumie to zamówiłem je przez przypadek bo były tańsze i jak przyszły to miałem małego zonka ale pozytywnego że w końcu nie będę musiał martwić się o ich długość przy montażu w Rancilio :)

Obudowy do XMT7100

Brak dziury na okablowanie.

Mniejsza wersja obudowy nie posiada otworu na okablowanie, więc jeśli chcemy puścić okablowanie tyłem to musimy sami wykonać otwór. Jak dla mnie to jest na plus bo jeśli montuję XMT7100 bezpośrednio do obudowy ekspresu to ten otwór z tyłu staje mi się zbędny.
Nie ma co się tutaj za bardzo rozpisywać więc podam wam jeszcze konkretnie długości oraz jakie sklepy oferują obudowy na Aliexpress.
Obudowa srebrna - długość całkowita 88mm, cena 12.30 USD do kupienia w sklepie "Shop Wanlan Store" a w sumie oferują oni tą samą obudowę teraz w kolorze czarnym i jedna i druga ma otwór z tyłu na okablowanie. Link do sklepu https://www.aliexpress.com/store/4689011
Obudowa czarna krótka - długość całkowita 80mm cena 10.45 USD do kupienia w sklepie "Shop910565266 Store" Jedno do czego mogę się przyczepić to jakość wykonania bo jest ciut gorsza niż ta z poprzedniego sklepu ale w przypadku Rancilio i tak tej obudowy nie widać więc będzie rewelacyjna. Link do sklepu https://pl.aliexpress.com/store/910565266 obudowy należy szukać w tej samej aukcji w której są ulokowane PIDy XMT7100
Mam nadzieję że kilka tych informacji wam się przyda na przyszłość i dzięki temu zakupicie obudowę taka jak wam pasuje :)

Keep calm and make coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz