niedziela, 17 maja 2020

Czarna osłona uchwytu grupy Rancilio Silvia V6 z coffeesite.pl

Szwagier patrz co mam !!!! No i znowu remont Rancilio mojego szwagra, rdza dała za wygraną a ja z racji remontu postanowiłem poszpergać za nową osłoną uchwytu grupy no i po kilku mailach udało się znaleźć ją na Coffeesite.pl :D














          Nowa osłona uchwytu grupy która występuje od modelu V6 jest taka sama jak w poprzednich modelach i śmiało może zostać przez was zastąpiona w waszych ekspresach. Szukałem jej po kilku stronach i nic ?? Kiedyś była na www.atp-czesci.pl ale w jakiejś astronomicznej kwocie więc w końcu napisałem maila do Coffeesite.pl którzy są chyba głównym dystrybutorem Rancilio i dostałem odpowiedź "Tak mamy ją w kolorze czarnym"

Po lewo osłona grupy V4 a po prawo osłona grupy V6

Po lewo osłona grupy V4 a po prawo osłona grupy V6

Nowa osłona grupy nie jest malowana to jest jej zaletą, jest to czarny plastik więc nic nie powinno się z nim dziać a bynajmniej taką mam nadzieję bo w ręku sprawia wrażenie takiego trochę delikatnego. Wymiary obu osłon są identyczne, po przyłożeniu jednej do drugiej niczym się nie różnią.


Nowa osłona wraz z blaszkami pod wkręty.

Nowa osłona wraz z blaszkami pod wkręty.

Co otrzymujemy wraz z osłoną ? W wiadomości otrzymałem odpowiedź że osłona to komplet wraz z śrubami ale nie dotarła ona do mnie wraz ze śrubami tylko tymi metalowymi kapturkami które mocujemy do osłony aby można było w nie wkręcić śruby. Śruby mam od starej osłony więc nie są mi akurat potrzebne ale jeśli nie macie to warto o nich wspomnieć przy zamawianiu. Cena jest moim zdaniem atrakcyjna bo zapłaciłem za nią 88zł plus koszty transportu 12zł za paczkomat.

Opakowania od osłonki.

Osłona dotarła do mnie w takich oto woreczkach jako KIT więc jeśli ktoś chce może szukać gdzie indziej takiej osłony wykorzystując numery seryjne widoczne na zdjęciach bo może będzie taniej w co wątpię ?

Widok strony internetowej Coffeesite.pl

Normalnie ta osłona nie jest dostępna na ich stronie ale z racji że brałem jeszcze kilka gratów do Rancilio szwagra to dodali ją do swojej oferty abym mógł normalnie wrzucić ją do koszyka bez zbędnego kombinowania :D Jeśli potrzebujecie też innych części to z pewnością się znajdą a wystarczy tylko napisać do Pani Justyny która chętnie odpowiada na maile i jeśli część mają na miejscu to z pewnością je u niej dostaniecie.
Poniżej zamieszczam wam link do osłonki https://www.coffeesite.pl/czesci/1006-oslona-grupy-rancilio-silvia.html Pewnie artykuł brzmi jak sponsorowany ? ale nie jest, udało mi się coś fajnego znaleźć więc dzielę się wiedzą z wami na moim blogu a to że przy okazji robię komuś darmową reklamę to trudno niech stracę.
Niedługo wam pokażę jak wyszła rama dla szwagra po pomalowaniu i rozwierceniu gwintów w które wstawię nierdzewne nitonakrętki :) Taki mały modzik bo chciałem aby wszystko było dokładnie pokryte farbą a gwint to zawsze takie miejsce od którego może rozpocząć się korozja.
Zatem do zobaczenia i do następnego moda :D



Keep calm and make coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz