sobota, 19 września 2020

KONIEC !!! kiepski początek nowego sezonu napraw :(

Nigdy nie spodziewałem się że tak zakończę sezon rowerowy i że przez to co się wydarzyło będę tak negatywnie do tego wszystkiego nastawiony ale stało się i tego się nie zmieni. Ukradli mi mój sposób na życie, ukradli mi mój ukochany rower 








          Dziewiątego września nieznana mi osoba weszła na teren firmy w której pracuję i w biały dzień odcięła nożycami do metalu lub czymś dużym zapinanie do roweru i odjechała. Sprawca był dobrze zorganizowany, dysponował dobrymi narzędziami które w kilka sekund poradziły sobie z moim zapinaniem. Zabrał wszystko, zabrał wszystko włącznie z zapinaniem aby nie zostawić śladów :( 
Co na to policja ? Niewiele mówiąc olali mnie, nawet nie chcieli przyjechać do zgłoszenia aby zabezpieczyć nagranie z monitoringu. Kiedy udało mi się w końcu zadzwonić na komisariat w Kaliszu to dowiedziałem się że do błahych spraw jak rower nie przyjeżdżają i mam sam przyjść do nich zgłosić kradzież. Błacha sprawa, rower za prawie 7tys który był moim sposobem na życie i jedynym transportem pojechał w siną dal a policja ma to głęboko gdzieś :/ W śmiech wpadłem gdy na naszej nowej komendzie zobaczyłem napis "Pomagamy i Chronimy" a potem zrobiło mi się smutno że cała ta otoczka to tylko ściema a nowy komisariat ma tylko wyglądać dobrze i robić dobre wrażenie :/
Przez obecne podejście ludzi do sprawy wiem że nigdy mojego rowerka nie odzyskam, niech żyje nasza policja która potrafi tylko mandaty wciskać. Mam nadzieję że sezon napraw i modyfikacji będzie lepszy niż mój sezon rowerowy, a już wkrótce pierwsze mody więc niedługo zaczynam :)


P.S Jeśli zobaczycie kogoś na moim rowerze to wpierw go należy powalić a później zadawać pytanie.

12 komentarzy:

  1. Czasami zaglądam na Pana blog. Z ciekawości co nowego Pan robi, a tu taka przykra wiadomość. Miejmy nadzieję, że nowy "kierowca" połamie sobie nogi, i ręce i może upadnie na łeb i siłą upadku nabierze rozumu (chociaż to ostatnie raczej mało prawdopodobne).
    Głowa do góry, pozdrawiam serdecznie
    Maciek

    OdpowiedzUsuń
  2. Fatalne wiadomości, i faktycznie szanse na odzyskanie niewielkie. Pozostaje sprawdzać platformy aukcyjne, giełdy na Facebook...
    Mimo wszystko życzę powodzenia. Pana blog to nieoceniona skarbnica wiedzy i oby nowe treści pojawiały się jak najczęściej.

    P.s. A może by zrobić zbiórkę, na nowy rower? Myśle, że kilku wdzięcznych kawoszy mogło by sypnąć groszem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbiórki i proszenie się o kasę to nie w moim stylu :) Na nowy rower będę musiał sobie zapracować.

      Usuń
    2. Jasna sprawa, zrobiłbym tak samo.
      Za to jako pomysł na zarobek, sugerowałbym ogłosić się z np PIDowanie GC lub Silvi na forum Wszystko o Kawie. Wiem, że wielu chce to zrobić tylko nie umie i taka usługa mogła by być w atrakcyjna.

      Usuń
  3. jaki to byl dokładnie model ? ps. uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Accent Peak 29 TA rozmiar S a na przedzie dumnie działająca RS Reba RL która w tym roku otrzyma komorę debonair.

      Usuń
  4. Jeżdżę na rowerze, piję kawę z Gaggi, bloga czytam od lat. Zrobiło mi się naprawdę smutno. Prawie jakby ktoś mnie okradł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strata. Smutne jest tak, że czym lepiej jest coś dopracowane tym bardziej kusi złodzieja. Może warto pomyśleć o kamuflażu na "śpiocha". Nic nie wygląda a super jazda. W samochodach jest taki trend. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie myślałem że mój rower mało rzuca się w oczy :/ Specjalnie kupiłem czarną ramę Accenta z białymi napisami aby nie był pstrokaty i tak to nic nie dało.

      Usuń
  6. Niestety, są złodzieje "specjaliści" którzy często dobrze znają się na rzeczy. Wystarczy, że podejdzie taki, jeden rzut oka i wie z czym ma do czynienia. Sam wiesz (wiecie) bikerzy, że Wy się od razu połapiecie, że to porządny "napierak" nawet jak będzie zakamuflowany.

    Współczuję bardzo, mi ukradli dwa dobre rowery. \
    Od czasu kiedy mam nowy, nigdy go praktycznie nie przypinam, trzymam w domu, a w pracy wstawiam do środka w bezpieczne miejsce. Nie zostawiam przed sklepem itd. Ciężko no ale...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałeś się może nad Patronite? Jeśli chodzi o content z modami jaki prowadzisz oraz zbiór wiedzy może poszedłbyś w tą stronę (porady, instrukcje, vlogi).
    Jedynie co mnie zmartwiło to długa przerwa od bloga bo artykuły są bardzo wyczerpujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciao Dynamo, dopo un anno eccomi qua a lucrare sul tuo meraviglioso blog. Sono anch'io un ciclista MTB e mi dispiace molto di quanto ti è accaduto. Spero presto tu possa presto diventare di nuovo proprietario di una grande MTB.

    OdpowiedzUsuń